A tartalommarketing egy eszköz számunkra ahhoz, hogy például kontaktokat gyűjtsünk, vagy akár listát építsünk. Ebben az esetben most mi a médiában megjelentő fizetett tartalmakra gondolunk. Egy mini esettanulmányt szeretnénk bemutatni, milyen hatása lehet egy ilyen cikknek.
Egy falfesték kiskereskedelmi cég bízott meg bennünket, hogy készítsünk egy cikket, melynek végén feliratkoznak a hírlevelükre, és kapnak még pluszban a feliratkozók két pdf-et, ötletekkel, tanácsokkal.
Mi egyből elmentünk kicsit egy bulvárosabb cím felé, vagyis olyat választottunk, amire kattintanak az emberek.
Így lett a cím: 10 legérdekesebb faldekorációs ötlet (ide kattintva eléred a cikket)
A tartalom már innentől magáért beszél, kerestünk pár ötletes faldekort, plusz egy kis körítő szöveg, nem kell sok, és kész is a cikk. Szerettem volna látni, a megbízó arcát, amikor a képekkel telepakolt, rövid szöveggel ellátott cikket megkapta emailben. Aztán jött a válasz, hogy mehet, jó a cikk, és meg is jelenhet a minner.hu-n.
A cikk hozta is az elvárt eredményt, az olvasóknak tetszik, a cím alapján azt kapják, amit ígértünk. A mostani gyors tartalomfogyasztásnál még jobban is preferálják az olvasók az ilyen fajta cikket, sőt nem is zavarja őket, hogy reklámról van szó, ezt bizonyítja a lájkok száma is. Közben szórakoznak, ötletet is kapnak. Ahogy már említettem a lájkok száma is hamar nőtt, 163-nál tartunk most 2,5 hét után, 8000 ember látta már a cikket, 250-en át is kattintottak a feliratkozó részre, ahol már 50 feletti feliratkozó számnál tart a cég. Lemorzsolódás mindig van. A cikket a következő 1 hónapban még sokan fogják látni, és bőven eléri a megcélzott 15000 látogatószámot.
Szeretnél te is hasonlót? Mi megírjuk a cikket is, és hozzuk a vevőket is számodra, sok-sok látogatót a cikkedre.
Kattints ide, és máris kezdjük a munkát!