júl
20

cocacola.jpgAz utóbbi időben egyre többször látom a Coca-Cola reklámjait például Facebook-on. Nem is véletlen, hogy ráerősítettek a Facebookra, mivel itt érik el a legolcsóbban a célközönségüket. De nem csak egyszerű reklámokat készítettek rá, hanem komoly tartalommarketing figyelhető meg a háttérben. Olyan marketinget alkalmaznak, amit egy KKV is használni tud. 

Mi az a tartalommarketing? Én, azt mondom, nézzük az ő olvasatukban, esetükben. Olyan szórakoztató tartalmat adnak, amivel nagyobb elköteleződést érnek el, és jó eséllyel rábírnak, hogy a következő vásárlásnál vegyél egyet a termékükből. 

És, most nem arra, gondolok, hogy mindenféle celebet, sztárt szerepeltetnek a reklámjaikban. 
Olyan tartalmakat készítenek, és tesznek ki például Facebookra, amit te is használhatnál a cégedben! Nézzünk is rá példát:

Ezt a posztot te is alkalmazni tudnád a termékeddel? Több olyan termék is van, aminél igen.  (Ha nem látszik a poszt, kattints ide)

☺ ☺ ☺ Ismerd meg kishazádat! Kitalálod merre járt a Coca-Cola?

Posted by Coca-Cola on 2015. július 17.

 

 

Nézzük tovább! A wikipédián fent van minden jelesebb nap, nemzetközi napok... Ezeket mind fel lehet használni. A másik jó példa az időjárás, azt mindig el tudod sütni!
Remekül alkalmazkodnak az éppen aktuális trendi tartalmakhoz. Így például a Plútóról látható élesebb, közelebbi felvételek megmozgatták az embereket, a Coca-Cola is készült hozzá illő tartalommal. (Ha nem látszik a poszt, kattints ide!

 

Imádjuk a Plútót <3 #Nekedisegycsók

Posted by Coca-Cola on 2015. július 14.

 

Megmozgatja az embereket? Szeretik az ilyen tartalmakat? Naná! Sokkal jobban elfogadják tőlük (cégektől), mint a nagyobb híroldalaktól. És a követők azt is elismerik, ha egy-egy eseményt, helyzetet jól tudsz párosítani a cégedhez. 

Ez csak egy kis szelete a tartalommarketingnek, de ezt bármelyik KKV alkalmazni tudja. És hol szokott a probléma lenni? Hogy nem elég kitartóan készítik a tartalmaikat, nincs rá megfelelő terv...


Kattints ide, és legyen neked is olyan jó marketinged, mint a Coca-Colának, és persze spórolsz a költségeken. 

Fotó: Coca-Cola/Facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr847642090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása