Az utóbbi egy-két évben az a hír járta, hogy átlagban 6-szor kell látnia egy fogyasztónak egy bannert,míg az hat rá, és később vásárlásra ...
Az OLX tartalommarketingje a Susogós mackók epizódoknál
A Comedy Centrálon fut egy humoros minisorozat a Susogós Mackók. Körülbelül 1 perces rövid részeket készítenek belőle, nagyon humorosak. Már több ...
Tartalommarketing segítségével listát építeni - mini esettanulmány
A tartalommarketing egy eszköz számunkra ahhoz, hogy például kontaktokat gyűjtsünk, vagy akár listát építsünk. Ebben az esetben most mi a ...
A Volvo tartalommarketingje nagyon jól sikerült
A cégek előszeretettel használják a PR helyett már a tartalommarketinget. Így tett a Volvo is, és a 444.hu-n tett közzé egy ilyen cikket (vagyis vett ...
Szponzorált tartalom hatékonysága elképesztő
Az Interactive Advertising Bureau és a Edelman Berland piackutató cég 5000 ember megkérdezésével vizsgálta a szponzorált tartalmak hatékonyságát az ...
Tartalommarketing, régóta jelen van, mégis most kezdik újra felismerni hatékonyságát
A Procter & Gamble már az 1920-as években használta a tartalommarketinget. A rádiókban délelőttönként különböző sorozatokat kezdtek el ...