aug
5

cnnmoney_tm.jpgAz Interactive Advertising Bureau és a Edelman Berland piackutató cég 5000 ember megkérdezésével vizsgálta a szponzorált tartalmak hatékonyságát az online hír és szórakoztató portálokon. A fogyasztóknak sokszor nehéz megállapítani, hogy az adott cikk reklám volt e, vagyis nyomokban tartalmazott e valamilyen promóciót. Az olvasók néha nem is tudták eldönteni éppen reklámot olvasnak e. Hírportálokon 59, szórakoztató oldalakon 15, üzleti oldalon 18 százalékuk nem vette észre a szponzorált tartalmat. (Ez azért is előfordulhatott, mert sok olyan cikk van, amiben például adott cég nyilatkozik, de közben ők ezért fizettek.)

A kutatásból kiderült, hogy egy ismertebb márka sokkal hatékonyabb hatást tud elérni egy ilyen oldalon elhelyezett tartalommarketing anyaggal (cikk, videó). Másik oldalt viszont a kis cégeket is erősítik, mivel maguk az oldalak adnak hitelességet az adott reklámnak, cégnek.

A válaszadók 60%-a mondta azt, hogy ha egy történetet mesél el az adott cikk, akkor nem érzik tolakodónak a reklámot, és elfogadják. Jobban, mintha direkt reklám lenne. 

Az utóbbi eredményt mi is tapasztaltuk munkánk során, ezt később példákkal mutatjuk be. 

Legyen saját tartalommarketing cikked, videód és érj el 6 Ft-ért egy látogatót! Kattints ide!

 

Forrás: warc.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr966575503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása