Sokan nem tudják, de egyes posztoknál külön célozhatunk a lájkolóinkra. Amikor elkészítjük a posztot, és be van pipálva a célzási opciónk, akkor kiválaszthatjuk, hogy a lájkolóink közül kinek "célozzuk" az adott témát. Ez segíti a Facebookot is, az algoritmusa is preferálja ezt (ez az opció pár hónapja elérhető), és nagyobb organikus elérést érhetünk el. Így az adott poszt azokhoz fog eljutni, akiket jobban érdekel.
Az alábbi ábrán láthatjuk, hogy milyen opciók közül választhatunk. Jó dolog, például, hogy érdeklődési kör szerint is lehet célozni. Érdemes kipróbálni, kísérletezni vele. Az elérésen mindenképpen növekedést tapasztalhat az, aki ezt használja.
Itt kell aktiválni: Beállítások
Majd ezután a poszt írásakor alul egy kis célkereszt jelenik meg, azzal érjük el a legfelső képen látható választási lehetőségeket. A poszt jobb alsó sarkában ki is írja, a lájkolók közül mennyi emberre célzunk éppen.
Szerezz új kontaktokat, vevőket! Kattints ide, és kezdjük el!