Több cég bevételének is a legnagyobb része a karácsonyi időszak alatt folyik be. Viszont január és február általában halott hónap szokott lenni bevétel szempontjából. A karácsony nem csak azért jó, mert ilyenkor könnyű eladni, hanem azért is, mert olyan témát ad a cégek kezébe, amit ki tudnak használni a későbbi marketingjükben. Hogyan? Vagy mi ez?
Remélem van céges blogod, illetve aktívan kezeled a Facebookot is. A képlet tehát egyszerű: karácsony témában többször is érdemes blogolni és tartalmat, posztot készíteni Facebookra is. Az emberek nagyobb arányban kattintanak rá. Ezzel tehát elérhetjük, hogy aktívabbak legyenek, olcsóbban rákattintanak a blogunkra... Remarketingről pedig már nem is beszélve (remélem tudod mi az.)
Miért kell ez? Mert az emberek imádják, kattintanak, olvasnak... és utána már a weboldalunkon is vannak.
Az egész nem ér semmit, ha nem viszünk bele egy kis stratégiát, a tartalmakat több részre bontjuk...
Érdemes blogolni, vagy Facebook posztot írni:
- karácsonyi dekor ötletekről
- adventi koszorú ötletekről
- ajándék ötletekről
- progamtippekről
- karácsonyi zenéket feltenni
Nem tudod, hogy mit írj? Hogyan írd? Milyen szöveggel?
Nincs időd összeszedni a témákat? Nem tudod, hogyan vezesd fel? Hogyan kapcsold hozzá a terméked? És hogyan lesz ebből januárban is bevétel? És ezzel még spórolsz még reklámköltséget is spórolsz.
Kattints a Minner gazdasági blogon megjelent tartalmamra és ott vedd fel velem a kapcsolatot.
5 dolog, amiért a legtöbb cég online marketingje sikertelen
Fotó: thewowstyle.com