nov
10

diykaracsony23.jpgTöbb cég bevételének is a legnagyobb része a karácsonyi időszak alatt folyik be. Viszont január és február általában halott hónap szokott lenni bevétel szempontjából. A karácsony nem csak azért jó, mert ilyenkor könnyű eladni, hanem azért is, mert olyan témát ad a cégek kezébe, amit ki tudnak használni a későbbi marketingjükben. Hogyan? Vagy mi ez?

Remélem van céges blogod, illetve aktívan kezeled a Facebookot is. A képlet tehát egyszerű: karácsony témában többször is érdemes blogolni és tartalmat, posztot készíteni Facebookra is. Az emberek nagyobb arányban kattintanak rá. Ezzel tehát elérhetjük, hogy aktívabbak legyenek, olcsóbban rákattintanak a blogunkra... Remarketingről pedig már nem is beszélve (remélem tudod mi az.)
Miért kell ez? Mert az emberek imádják, kattintanak, olvasnak... és utána már a weboldalunkon is vannak. 

Az egész nem ér semmit, ha nem viszünk bele egy kis stratégiát, a tartalmakat több részre bontjuk...
Érdemes blogolni, vagy Facebook posztot írni:

  • karácsonyi dekor ötletekről
  • adventi koszorú ötletekről
  • ajándék ötletekről
  • progamtippekről
  • karácsonyi zenéket feltenni

Nem tudod, hogy mit írj? Hogyan írd? Milyen szöveggel?
Nincs időd összeszedni a témákat? Nem tudod, hogyan vezesd fel? Hogyan kapcsold hozzá a terméked? És hogyan lesz ebből januárban is bevétel? És ezzel még spórolsz még reklámköltséget is spórolsz.

Kattints a Minner gazdasági blogon megjelent tartalmamra és ott vedd fel velem a kapcsolatot. 
5 dolog, amiért a legtöbb cég online marketingje sikertelen

Fotó: thewowstyle.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr968066998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása