jan
5

Előző bejegyzésünkben már részleteztük, miért is jó egy vállalatnak a Pinterest közösségi oldalt is használnia. Ebben a cikkben részletezzük, hogy miért jó egy webshopnak a Pinterest.
A legfontosabb ok: A Pinterestről érkező vásárlók 10%-kal nagyobb arányban vásárolnak, mint a többi közösségi oldalról a weblapunkra navigáló látogatók. (Forrás: Forbes decemberi szám)

Egy kis "esettanulmányon" keresztül láthatod, miért kell neked is céges Pinterest profilt készíteni.

A felhasználók, ha valamit megszeretnének venni, akkor azt pinelhetik valamelyik táblájukba (saját kategória). Például én szeretnék venni egy új laptopot (én vagyok a vevő), akkor létrehozok egy új táblát (saját kategória), és oda könnyedén le tudom menteni egybe az összes terméket ami érdekel. Ezt a funkcióját már sokan használják hazánkban is. 

Tehát felmegyek például az edigital.hu-ra, kiválasztok egy laptopot, rákattintok a Pin it gombomra (a felhasználók általában a böngészőjükhöz adják ezt a plugint, így könnyedén tudják használni), majd kiválasztom melyik táblámba kerüljön (pl. új laptop), és máris ott van. Könnyen elérem ezután bármikor, sőt a többi ajánlatot is ide mentem.. Sokan már ezt használják könyvjelző helyett. Az alábbi képen látszik is, ez a művelet. Kép alatt a folytatás....

pinit_laptop.jpg


Nézd meg, az edigital.hu-ról mennyi "pinelés" történt. Kattints ide!
Ezeket a felhasználókat már meg lehet könnyedén szólítani.

Pl.: miután én pinneltem az edigital.hu-ról a laptopot, ezután a Pinterest biztosan megjelenít előttem több hasonló pint (linket, képet is) miközben böngészek az oldalon. Akár megjelenhet előttem egy XY Laptop webshop ajánlata is, mert ők használják a Pintereset. 

Tehát, amelyik cég fent van a Pinteresten, már előnyben indul, és a vásárlók előtt jelenhet meg ingyen az ajánlata, miközben ők böngésznek a közösségi oldalon.

Segítünk kihasználni a Pinterest adta lehetőségeket, kattints ide!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr727043479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása