Amennyiben reklámozol, biztosan te is belefutottál abba, hogy a konkurencia előszeretettel kattint a hirdetéseidre. Ez már a google adwordsből is ismert lehet. A statisztikákból is látod, hogy az adott oldalon töltött idő alacsonyabb... Adwordsnél ilyenkor költségbe is kerül, nem is lesz belőle ügyfél, csak kiadás. De más a helyzet a Facebooknál, ha egyszer rákattintott, akkor ugyanaz a hirdetés kevesebbszer jelenik meg előtte.
A másik előny, hogyha kattint a hirdetésedre, akkor a Facebook algoritmus jutalmaz is téged. Úgy érzékeli a rendszer, hogy a reklámod tetszik az embereknek, és ez a pici is számít abban, hogy bőven lefaragj a hirdetési áradból (/kattintas), és nem is kerül nagyobb költségbe így. Levonva a konklúziót a konkurencia akár még segíthet is nekünk.
Szeretnél több tízezer emberhez eljutni? Szeretnéd, ha az olvasók elfogadnák és szeretnék a reklámodat? Próbáld ki a tartalommarketing cikkek előnyeit nálunk. Itt a december, a te puttonyod is megtölti a Mikulás, kattints ide!