okt
16

Az utóbbi egy-két évben az a hír járta, hogy átlagban 6-szor kell látnia egy fogyasztónak egy bannert,míg az hat rá, és később vásárlásra ösztönözheti. Ez a szám véleményem szerint felment 10-12 -re, vagy akár még többre is. 
Sokszor halljuk, hogy banner vakságban szenvednek az emberek. Ettől persze a bannert nem kell elvetni, mert hatékony is lehet, de erre alapozni csak a marketingünket nem lehet. 

Ez az érdekes hőtérkép jól mutatja a banner vakságot. Látható, hogy a bannereket mennyire kerülik az emberek, sokszor a szövegben is kikerülik. 

banner vakság.jpg

Na most képzeljük el, ha ez egy tartalommarketing cikk (vagyis a te reklámod nem a bannereknél van), akkor a piros és sárga részt, ami a te céged "reklám" cikke, azt az olvasók, látogatók, leendő vevők elolvassák. Tehát figyelnek rá. 

A gondolatmenetet folytatva, próbáld ki milyen egy tartalommarketing cikk, olvasd el a blogban eddig leírtakat. 
Olvasd el egy megbízónk esettanulmányát.
A harmadik lépés, próbáld ki.  (írj emailt: info@minner.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr916797755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása