ápr
6

A céged weboldalának forgalmán is már biztosan észrevetted, hogy sokan nézik mobilról is az oldalad. A legnehezebb ilyenkor azt elérni, hogy vásároljon is. Ki az, aki mobilról vásárol? Nagyon kevesen. Tehát mobilról úgy kell kinéznie az oldaladnak, hogy az inkább informáljon, és inkább másra fókuszáljon. 

Több tesztet is csináltam már mobil hatékonyságra. És lényegesen több feliratkozót tudtam generálni mobillal, lényegesebben többen adták meg a kontakjukat. 

Azt is észrevettem, hogy egy sima landing page mobilon nem hoz annyi kontaktot, valahogy inkább kilépnek. De erre jó megoldás a tartalommarketing. Több olyan cikket, bejegyzést is reklámoztam, amiben alul volt kontakt elfogó rész, és látszott is az eredmény a landing oldalhoz képest. A felhasználók jobban fókuszáltak a tartalomra, és mivel jobban megfogta őket, így könnyen megadták elérhetőségüket. 

Ebben tudok én segíteni neked. Mobilon sokkal jobban fókuszál rád és a tartalmadra az olvasó, használjuk ki. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr497343282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása