Olvastam már rengeteg tartalmat arról, mit hogyan kell posztolni Facebookon. Ahány marketinges, annyi vélemény a posztok sűrűségét illetően. Ezt alá is írom, hogy nem minden szektorban kell óránként posztolni tartalmakat.
De most jön a lényeg!
- A Facebook egy közösségi háló, szóval úgy is kell kezelni a követőinket, lazábban kommunikálni.
- És a legfontosabb: Ez egy ingyenes reklámhely is egyben. Ha, naponta többször is érdekes tartalmakat posztolunk, nem tolakodó reklámot (3-5 poszt/nap), akkor többször találkoznak a felhasználók a cégünk nevével, logójával.
Amikor eljutnak majd a döntéshez, hogy a mi szolgáltatsunkhoz hasonlót akarnak vásárolni, Vajon ki jut eszükbe? Hát persze, hogy mi!
Még egy dolgot jegyezz meg!: Ha nem ismerik a terméked, szolgáltatásod, nem ismernek téged, akkor nem is gondolnak rá, hogy vásároljanak tőled.