máj
7

Olvastam már rengeteg tartalmat arról, mit hogyan kell posztolni Facebookon. Ahány marketinges, annyi vélemény a posztok sűrűségét illetően. Ezt alá is írom, hogy nem minden szektorban kell óránként posztolni tartalmakat. 

De most jön a lényeg!

  1. A Facebook egy közösségi háló, szóval úgy is kell kezelni a követőinket, lazábban kommunikálni.
  2. És a legfontosabb: Ez egy ingyenes reklámhely is egyben. Ha, naponta többször is érdekes tartalmakat posztolunk, nem tolakodó reklámot (3-5 poszt/nap), akkor többször találkoznak a felhasználók a cégünk nevével, logójával.
    Amikor eljutnak majd a döntéshez, hogy a mi szolgáltatsunkhoz hasonlót akarnak vásárolni, Vajon ki jut eszükbe? Hát persze, hogy mi!

Még egy dolgot jegyezz meg!: Ha nem ismerik a terméked, szolgáltatásod, nem ismernek téged, akkor nem is gondolnak rá, hogy vásároljanak tőled. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr697438684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása