jún
23

Ezt a bejegyzést a Minner.hu Facebook oldalán írtam azért, hogy a Minner.hu olvasók, leendő vállalkozók, vállalkozók egyrészt tanuljanak valamit, másrészt fel is tudják azt használni. Most ide is be fogom másolni, mert így biztosan meg is marad a gondolatmenet. Két trükköt írtam le:

Sztori: Ilyen apróságokon múlik
=======================
Rengeteget olvastam arról, hogy mivel lehet nagyobb elköteleződést elérni, illetve mivel lehet rávenni az embereket új szokásokra... no meg arra, hogy rákattintsatok a linkekre.
Nézzük is meg mit alkalmazok rajtatok:

1. Kommentek és üzenetek
A kommentekre elszórva szoktam válaszolni, vagyis akár több órával, vagy legalább egy órával később. Persze nem mindig sikerül, valamikor azonnal válaszolni akarok. Sajnos ebbe még javulnom kell.
A Facebookon sokszor rám írtok, de én is néha rátok szoktam írni, ezt páran érzékeltétek is. Ezt például elosztva szoktam, amolyan laza stratégiával, de mégis meglátszik utána egy kicsit nagyobb aktivitás. (napi 5-10 emberrel chatelek itt a Minner Facebookján.
Nehéz megállnom, de a askfm-en is azért többségében betartom azt, hogy ne azonnal válaszoljak a kérdésre.

2. Minner logó posztnál, nagyobb elérés
Azt tudnod kell, hogy egy cikk olvasottsága nagyban függ a címétől, és a megosztott képtől (Facebookra értem). Sajnos, az se jó, ha a cím mögött nem ugyanaz a tartalom, így ezzel nem akarok játszani... Picit át kell hidalnom ezeket.
Így egy éppen aktív tesztet is láthattok nálam.
Többször posztolom ki a www.minner.hu-t úgy, hogy olvasd el a legújabb cikkeket bla bla bla... Viszont zavart, hogy ennek elérése, és átkattintási számai alacsonyak. Gondoltam ezen változtatok.
Bevezetek számotokra egy új szokást.

Tehát például az érdekesebb cikkeket, vagy vállalkozás ötleteket is Minner.hu-s képpel illusztrálva posztolom ki itt Facebookon. Persze vegyesen, azért lesznek képek.
Ez egyrészt tudat alatt hat rátok, másrészt, többször megálltok majd a posztoknál, mivel feltételezitek, hogy érdekes cikkről van szó. A Facebook ezt érzékeli, többször fogja megjeleníteni a követők előtt. Nyert ügy így később. Így, ha kiposztolom majd, hogy láttad a Minner legújabb cikkeit?

Utóbbit le is teszteltem már ma reggel. Már most háromszor, sőt lassan négyszer többen kattintottatok rá a cikkre, és az elérés is megnőtt.

Nos, ehhez hasonló apróságokon is múlik a siker. Olvasd továbbra is Minnert!
Vállalkozásod van? És szeretnéd ugyanezeket megcsinálni, sőt hosszútávon több vevőt? Akkor vedd fel velem a kapcsolatot, és vágjunk bele! Kattints ide!

(Forrás: Minner/Facebook)

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr867567740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása