dec
11

A wifis ötletem persze nem volt új, a kritikák között egyetértünk azzal is, hogy sok free hotspot szolgáltató csinálja ezt. Mégis az volt egy az egyedi, hogy a portálomra irányítottam az embereket, és picit a Metropol újsághoz hasonlítva, én wifin keresztül adtam az ingyenes tartalmat az olvasó kezébe. És cserébe tovább internetezhetett ingyen. A hvg.hu-s cikk után persze, többen meg ismerték a Minner.hu-t, az is hozzá segített engem a sikerhez. 

Na, de nézzük a következő gerillamarketingünket. Ennek még költsége sem volt, vagyis némi idő ráfordítást igényelt. 
Ismerős lehet, hogy az olyan boltokban, ahol telefont, tabletet, laptopot árulnak általában ki lehet próbálni a kütyüket. Ez már jó kiindulási pont volt. Sajnos a laptopoknál abba ütköztem, hogy a legtöbb helyen nem lehet internetezni rajtuk. 

Maradtak tehát a mobilok és a tabletek. Ezen a héten több boltba is bementem, és közel 250-en készüléken alkalmaztam az alul leírt kis ötletet. Ezt az ötletet régebben is elsütöttem, amikor ilyen bolt mellett mentem el. A gerillamarketing lépéseim a következők voltak:

  1. bemenni az üzletbe, és keresni olyan mobilt, vagy tabletet, amit használni is tudok
  2. belépni a böngészőkbe (alapértelmezett, és pl Chrome, Mozzilla, Opera, ami éppen telepítve van)
  3. Beírni valamelyik ötletes Minner cikket, vagy pl céges kampányt :), néha cégvezetők is szórakoznak ott
  4. Ha van jegyzet, vagy bármi olyan app, oda beírni annyit, hogy "Minner.hu", vagy "a Minner.hu-n láttam egy jó csajt", "a Minner.hu király.....ehhez hasonlókat
  5. A végén pedig a böngészőt hagytam a képernyőn, és lezártam a billentyűzetet a kitett mobilon.

Videót is látsz alul a gerilla akciónkról, igaz félve kameráztam a mobilom segítségével.

Persze, sokan átkattintanak egyből, és nézik, amit maguk szeretnének, de így is miután otthagytam a készülékeket megfigyelhető volt hogy kb. 30 fő tovább kattintott, vagy nézegetett több oldalt is a Minneren. Sőt egy érdeklődő jött is, aki reklámozni akar, és az egyik boltban látta a promóciót. Másrészt viszont a jegyzeteket, megnézve, vagy a böngészőre rápillantva találkoztak már a minner.hu-val, ez is siker abban, hogy ha legközelebb találkozik vele, nem lesz annyira idegen számukra.

Persze az, hogy valaki érdeklődött a reklámozás után mázli is volt, azért ennek kicsi volt az esélye. Jelenleg ezzel az akcióval nem is az volt a célom, hogy rengeteg ember olvassa a Minnert, hanem inkább bemutassam mennyi ingyenes lehetőség van előttünk. 

Van vállalkozásod? Éppen elmész egy mobil bolt mellett, lépj be írd be a weboldalad, hagyd ott.
Előző gerillamarketing akciónkat itt olvashatod.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr866974623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gagarin78 2014.12.12. 11:09:50

Sziasztok!
Milyen eszköz kell egy gey gerilla wifi hotspot létrehozásához?
üdv
T

bloggerm 2014.12.12. 11:25:58

itt egy jó lista például, nem csak facebook wifi hotspot létrehozásához
www.facebook.com/help/109150235937957
süti beállítások módosítása