A gerillamarketinget nem kell senkinek sem bemutatnom. Jobbnál jobb ilyen "akciókat" láthattunk már kisebb-nagyobb cégektől. Sok ötletet összeírtam már én is, van külön gerilla marketing ötletbörze jegyzetem. Tegnap 4 órán át meg is csináltam az egyik ötletem.
A WestEnd bevásárlóközpontban egy free wifi hotspotot hoztam létre. Erre bárki rá tudott csatlakozni (aktív felhasználók száma limitálva volt 30 főre, mert így mindenki kellő sebességgel tudott netezni). Ha valaki rácsatlakozott a wifire a Minner.hu kezdőlapja jelent meg.
Mit értünk el 4 óra alatt?
- 654-en csatlakoztak a free wifinkre
- ebből 228-an nem hagyták el egyből a weboldalt, hanem cikkeket olvastak
- a mai és a tegnap esti direkt elérések növekedéséből arra is következtetünk, többen be is írták utána is, hogy minner.hu, és barangoltak a weboldalon
Levonva a konklúziót, ezt a számot megfelelőnek találtuk, ennél több is lehetett volna, ha a forgalmasabb időben megyünk ki. A képet mobilról fényképeztük ki, aznap sokan láthatták a mi wifinket.
Hasonló kreatív marketingre vágysz? Ki akarod használni a tartalommarketinget?
Kattints ide legújabb promónkhoz, nézd meg az ott szereplő referenciáinkat is.