júl
23

17171302900_2fb3d05db5_z.jpgNapközben elég nehéz kreatívan megszólítani az embereket pár szóban. Igaz? Mit kérdeznénk tőlük Facebookon egy reklámposztban, vagy egyszerű posztban az oldaladon? pl. Dolgozol?
Nem gondolom, hogy ez sikeres lenne, nem olyan hatásos, mint az, ha éjfél után, 0 és 5 óra között szólítod meg a követőid, leendő követőid. Lássuk is mi az a 3 szó, amivel nagyobb elköteleződést is elérsz, jópofának tartják, és meg is lepődnek. 

Tudtad, hogy sokan az előbb említett időszakban dolgoznak? Vagy csak interneteznek, böngészgetnek. Na most, ilyenkor kevesebb is rájuk a ráhatás. Persze ugyanúgy jönnek velük szembe reklámok, de sokkal jobban lehet őket kezelni, megszólítani. Én hetente többször is posztolok 0:00 és 5:00 között mind a Minner.hu Facebook lapján, mind a megbízóim Facebook lapjain, mert így extra elköteleződést érek el. Sokszor meg is lepődök, hogy így is a követők 10-20%-a látta a posztokat reggelig. Persze túlzásba se viszem. Mi ez a három szó?

Ébren vagy még? Van egy másik is, amit szoktam használni, Te sem tudsz aludni? 
Ehhez persze hozzá párosítok valami érdekes terméket, blogtartalmat, képet, cikket...

Az előbb említett mondatok személyesen érintik a követőket, illetve a Facebookozókat, hogy nagyobb arányban kattintanak rá a tartalmakra, megfigyeltem, hogy többet el is időznek az oldalon, ajánlatokon...

Miért írom ezt le? Ha, többen is használjátok, akkor kitalálok valami mást :) Ez csak egy tipp a megannyi ötlet közül, amivel nagyobb elköteleződést válthatsz ki. 

Te is szeretnél ehhez hasonló kreatív ötleteket bele vinni a cégedbe? Egy kicsit jobb tartalommarketinget használni? Akkor keress meg, kattints ide! Vagy olvasd ennek a blognak a többi bejegyzését is. 

Kattints a Minner gazdasági blogon megjelent tartalmamra és ott vedd fel velem a kapcsolatot. 
5 dolog, amiért a legtöbb cég online marketingje sikertelen

Fotó: Jon Nelson

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr717648698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása