dec
5

mikurally.jpgTagadhatatlan, hogy itt a karácsony, az emberek tömegével lepik el a plázákat, bevásárlóközpontokat. A céges bulik ideje is itt van....

Sokan ilyenkor már az értékesítést is visszaveszik, például a hideghívásokat, vagy az online reklámozást is. Pedig nagy hibát követnek el. Ilyenkor a legjobb értékesíteni, reklámozni, még december 24-e után is.

 

Miért is?

  1. A cégvezetők jobban ráérnek az ajánlatokkal foglalkozni, ilyenkor már a jövő évi terveken is gondolkoznak. Ilyenkor kell elérni, hogy ott legyünk a gondolataikban.
  2. 25-26-án sem állnak le az emberek, többet olvasnak (persze a vendégjárás miatt csökkenti valamelyest a böngészési idő, de még így is sokan fent lesznek például a közösségi oldalakon)
  3. Két ünnep között sok helyen leáll a munka, így a cégvezetők, döntéshozók otthon vannak, és tartalmakat fogyasztanak
  4. Sokan nem értékesítenek ilyenkor, salelnek, tehát kevesebb a konkurencia. 
  5. Sok új kontaktot, potenciális vevőt tudunk gyűjteni a kicsit lagymatag januári időszakra, Lesz mit feldolgozni már az új év első hónapjában.

A recept tehát:
Decemberben 1 db tartalommarketing cikk a Minner.hu-n.
Ezzel minimum 10 ezer emberhez eljut az üzeneted (ennyien olvassák a cikket, nem csak átnéznek rajta), lájkolni és megosztani is fogják. 
Szerezz új kontaktokat, vevőket! Kattints ide, és kezdjük el!

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr326959259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása