jan
29

1361061_26986297.jpgSok cég használja például az adwords hirdetést, hogy látogatókat, vásárlókat generáljanak webáruházukba, szolgáltatásukra, termékükre. Naponta több leendő ügyfelünkkel beszélgetve, kiderült, sokan csak ezt, vagy facebookot használnak. Persze már egyre többen használnak blogot is marketingjük kiegészítőjeként. 

Általában az adwordsnél hamar beáll egy adott megtérülési rátánk, és ki tudjuk számolni egy átlag vevő mennyi forintunkba kerül. Azt minden beszélgetésnél aláírom, hogy általában egyből érdeklődő jön az adott oldalra a adwords reklámról (keresésnél), mivel adott dologra keresett rá. De itt jön be az, hogy van e elég bizalma a vásárlásra, mert ha nem, akkor lehet drágán kapjuk meg a vevőt.

Mitől lesz bizalma?

  • Először is nem elhanyagolható tényező, hogy hallott már a cégünkről.
  • Több tartalmat is lát nálunk, weboldalunkon. pl blog, vagy facebookoldalunkat..
  • Más helyen találkozott már tartalmunkkal, akár külső blog, weboldal, online, offline médiában
  • Többször találkozott már velünk, hirdetésünkkel, tartalmainkkal, weboldalunkkal
  • ennél több tényezőtől is függ, de most ezeket vizsgáljuk, ezen kívül még persze a jó termék sem árt...

A remarketing erre jó eszköz. Aki már volt weboldalunkon őt bombázni tudjuk adwords, vagy facebook remarketinggel is, így nem egyszer látta már cégünket, logónkat, termékünket...

Tudtad, hogyha többször hall rólad, akkor csökkentheted adwords költségeid, vagyis jobban megtérül, egy vásárló kevesebbe kerül. Van lehetőségünk ingyenes megjelenésre is blogoknál, az adott termékhez kapcsolódó blogokat érdemes megkeresni, sok blogger már egy próbaterméknek is örül, és szívesen ír róla. 

Bizalom felépítéséhez tehát használhatjuk:

  • blogokat megkeresünk, ingyenes megjelenés, vagy terméket ajánlunk fel cserébe, esetleg próbaterméket adunk
  • saját blog, sok-sok tartalommal
  • média megjelenés
  • fizetett tartalommarketing

A fizetett tartalommarketing az, amire kitérnék. Mi olyan tartalommarketing cikkeket írunk adott cégeknek, hogy az 10-20 ezer látogatót biztosan bevonz. Ez nem PR cikk, ez annál sokkal több. Az olvasók szeretik, lájkolják, szórakoztatja őket, és nem tartják tolakodónak a reklámot. És nem utolsósorban a cikk megjelenés környezete is bizalmat kelt benne. Ez nem azt jelenti, hogy veszel egy cikket, és az olvasók nagy %-a el sem olvassa, hanem ők biztosan látták a cikket. Az olvasóknak tetszenek ezek a tartalmak, így el is olvassák őket, és a reklám (sales) szöveg alatt még lájkolják is, megosztják.

Kezdd el még ma! Jelenjen meg a te saját cikked minél előbb! Kattints ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://szponzoralttartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr587119601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása